en STOR del av mitt hjärta.

Det finns en person som faktiskt betyder oerhört mycket för mig! En person som jag kännt i ungefär 10-11 år.
En person som alltid har funnits där för mig, skyddat mig, ställt upp för mig. Även fast du inte är min biologiska syster, så känns det som om du verkligen är det. Jag har alltid kunnat prata med dig om precis allting, och jag vet att det alltid stannar hos dig! Du anar inte hur mycket du faktiskt betyder för mig. Jag kanske inte visar eller säger till dig hur mycket du betyder. Men du rymmer en stor del av mitt hjärta. När ni flyttade till oss så trodde jag verkligen inte att vi skulle få såhär bra kontakt som vi fått. Jag fick 2 extra syskon, som nu betyder guld för mig!

O nu har du flyttat.. o du anar inte hur tomt det känns utan dig! Jag saknar dig, dina skämt o helt ärligt så saknar jag t.o.m när vi bråkar! (a)

Du är underbar honey!
Älskar dig syster, Helene Lingvall! <3



PUSS

Kommentarer
Postat av: helene

Saknar er och alla där hemma otroligt mkt! <3<3

2011-03-28 @ 21:38:12
URL: http://helenleingvall.blogg.se/
Postat av: daisy

Vi saknar dig med!<3

2011-03-30 @ 13:15:48
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback