Friday night!

Woho! Äntligen fredag!
Dagen började med att jag o Empanpempan tog tidiga bussen in till skolan (fast vi hade sovmorgon till 10) för att plugga matte.. -.- Men det kändes bra efteråt i alla fall!
Sen hade vi vanliga matte lektionen, sedan lunch! PANNKAKAAA! Men med lingonsylt?! Vem äter de lixom? Inte jag iaf! haha. Efter det hade vi två handelslektioner! Det va vell inte världens roligaste.. eller.. haha. jag började skratta åt en sak som jag verkligen inte kunde sluta garva åt. Jag var t.o.m tvungen att lägga ner huvet på bordet för att ja inte kunde kolla på melissa o emelie.. för då hade ja skratta ännu mer! Haha, kunde verkligen inte sluta! Tillslut så skratta jag rakt ut.. o inte tyst heller.. O läraren vart inte så glad.. Men vad ska man göra när man VERKLIGEN inte kan sluta? hahah, de händer vell alla? Right!?
Efter skolan så gick jag o Emelie upp till "stan", hon skulle köpa lite mumma tills ikväll, sen så satte vi oss i Violen o väntade på min kära fader som var påväg från Strängnäs. Sen mötte vi upp han på Coop.
Handlade lite, åkte hem, då ja började med the food på en gång! :) Kycklingsallad!
Jag ville laga maten själv idag! Eftersom ja inte brukar hjälpa till med maten annars (A) Men de vart gott :) Trodde de först skulle bli lite fail med mina makaroner.. men de funka! Haha.

Ikväll ska jag bara ta det alldeles alldeles lugnt! Är så himla trött så de finns inte! O har försökt att gå o lägga mig i tid i flera dagar.. men de går inte! Är jätte trött när jag kommer hem från skolan, men blir jätte pigg när kvällen närmar sig! Whyyyy?!

Imorgon ska jag vara med min finaste Emelie! Vi ska åka till Norrköping o kolla på innebandy! Hennes syster spelar bl.a. Åker vid 10 på morgonen o kommer nog hem närmare kvällen skulle jag tro! Det blir nog roligt! Har alltid roligt med henne så! :)

Nu ska jag ta mig en kopp te o sitta här en stund till, sen blire duschen o sen slänga mig o soffan o glo tv all night looong! Eller inte.. haha måste orka upp imorn också!

Ni får ha de så bra så länge!

KRAM


min fina kycklingsallad. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback