Lördag!

Har inte skrivit på ett tag.. ajja bajja på mig!
Dagen igår började med matteprov, som FAKTISKT (konstigt nog) Gick awesome! Eller.. de kändes som de gick bra iaf! Hoppas på att de gick bra iaf! Sen lunch, sen 2 handelslektioner. Efter skolan drog jag, Anisa, Emelie o Melissa till Katrineholm o gick först o moffa på mcdonalds. Sen gick vi en tripp på stan, men hittade inget, hann bara gå runt i ca 40 min, sen så stängde dom. Men ska försöka åka in någon dag o kolla vidare!
Efter k-holm så åkte vi hem till Melissa o hade de mys! Alla somnade typ vid 11?! :s haha. Emelie stackarn sov på golvet! :o Ingen madrass eller någonting, eller hon snodde till sig en filt o en kudde från soffan..
Vaknade av att Anisa satt på mina fötter? haha! Efter en stund så vaknade Emelie o Melissa också. Så vi drog fram daimtårtan vi köpte igår o glodde på en movie.

Sen när klockan närmade sig 10 så gick jag, emelie o Anisa ut till bussen, gick av utanför ICA i Flen för att Empan skulle köpa lite grejjer, o jag kände för att vara lite snäll. Sååå jag köpte blommor till min kära moder, och... choklad till fader min. HAha.. de uppskattades iaf! Men anyway. När jag kom hem så fick jag ngt cp ryck o gick ut o skottade hela "gården". Sjukt jobbigt! Sen skottade jag vägen ner till bussen också. Det e typ helt omöjligt o gå där när de är snö! Sen gick ja in o åt tacos som var kvar från igår med 2 av mina syskon.
Sen när pappa kom hem från träningen så följde jag med han till Flen för att handla. Jag kostade på mig ett lypsyl som va med ngn eucalyptus smak :p trodde de va sån som min storesyster har, älskar de lypsylet, men de va de ju icke! Ska smöra med henne o fråga om hon vill byta (a) hehehe.

Ska vell äta om ett tag. Min bror och hans girlfriend kommer o äter här. Det blir pappas pizza! Mumma! Den e god den! Sen ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer. Ska bara ta de lugnt! Dega i soffan!
Sen imorn vet jag inte heller vad som kommer hända. Ska vell försöka göra klart en engelska uppgift iaf!

Nejjni, nu ska ja nog kila!
Men ni får ha en fin helg!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback