saknad

Well.. vart ska jag börja? Jag hatar att ens humör kan ändras på bara 1 sekund? Nyss var jag glad o sprallig.. nu är jag helt depp..?

Jag saknar kärleken.
Jag saknar dig.
Jag saknar oss.

Ibland undrar jag om jag gjorde rätt..eller fel.
Vad hade hänt om jag gav det en chans?
Men jag gjorde som jag tycker är bäst.. jag följde mitt hjärta.
Men ibland vet man ju inte vad som är bäst? Magkänslan eller hjärtat? De ena vill åt höger, de andra vill åt vänster..
Det jag vet, som verkligen stämmer är att jag saknar dig otroligt mycket.
Varje gång jag ser dig så är det så grymt jädra jobbigt.

En sak vet jag, o de är att jag kommer sakna dig. Föralltid.


Här kommer lite bilder som gör mig glad iaf.










PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback