Tillbringade dagen i Norrköping!

Kom hem från Norrköping för en stund sen, eller jag hoppade av i Stigtomta där mamma, pappa o min lillesyster satt o moffa pizza, så jag tog en kebab pizza! Alltid turkar o flörta.. haha!
Dagen tillbringade jag i Norrköping. Åkte vid 10 imorse, med emelie o hennes familj! Det var grymt roligt! Vi skulle åka o kolla på innebandy cup. Hennes systrar va med o spelade också! :)

Hahah, nu ska ni få höra lite detaljer! ;)
1. En kille som spelade i Nyköpingslaget kommer fram o sätter sig breve mig o säger "tjaa läget? ;)" Jag;"aa tja, jo bra, sj?" han: "joo de e bra". Sen flyttade han sig o satte sig raden bakom där några killar från flen satt som han kände o säger" Jag vågade inte sitta breve dig, du är för söt." haha.

2. Han kommer senare igen o säger "Tjena snäckan" ahah, ( vad nu de ska betyda?!)
 
3. Nästa gång jag ser han så frågade han emelie: " men spelar inte du innebandy?!" o hon svarade "nej", sen fråga han mig "dudå?", jag: "nepp, de gör ja inte" han: "ahaa, så du sitter bara där o ser snygg ut alltså?" hahah. Kul kille!

O sen vare ju då "RockErik" Haha, han gick runt o spela på sin innebandyklubba o sjöng "Highway to hell". Haha, sjukt skön kille!

Dedär måste göras om!

Min dag var iaf jätte bra! :) Hoppas eran var lika bra!
Ikväll blir det att kolla på Melodifestivalen med pappa, mamma o fanny :)
Mysmys. Så nu ska ja gå o ta en snabbdusch sen mysa ner mig i soffan.

KRAM


Fint väder vare iaf när man vaknade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback