Ditten o Datten..

Dagen började med engelska, då vi skulle redovisa en slags "talk-show", men Melissa var sjuk, så det blev inget, + att vi inte var klara. Hehe. Sen hade vi handel, där jag o Emelie i stort sätt bara satt och gjort ingenting.. eller joo! Vi satt och kollade när våran lärare satt och nynna till någon låt, rätt mycket skratt blev det!
Efter det så hade vi svenska, skulle redovisa min powerpoint som gick rätt bra. Hatar att redovisa. Men det funkade! And after that.. så slutade vi för dagen! Den sista lektionen blev inställd, läraren skulle på någon intervju. :)

Har kollat på "Gossip girl" när jag kom hem från skolan, och försökt pluggat lite till provet vi har imorgon i handel. Det kommer verkligen gå bajs! Fattar typ ingenting..
Menmen, fick reda idag vad jag fick för slutbetyg i 2 handelsämnen iaf. VG i båda! Glad chey!
Han sa också att han tror att det kommer gå bra för mig i en ny kurs som vi kommer ha i höst, så de återstår att se då! :)

Imorn blir det skolan, sen vara kvar i Flen för att gå på en handledarkurs på körskolan. Kuuul, ska gå dit själv eftersom pappa redan gått den med min syster.. :(
Men det blir nog bra.

Nu ska jag vell försöka ta tag i pluggandet, eller något sånt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback