Fredag, Lördag, Söndag!

Fredag- Jag var i skolan, hade lektioner, fick sluta tidigare. Sen åkte jag hem, började baka, bädda iordning! Skulle ju ha tjejmiddag/kväll! 2 av mina friends skulle sova kvar!:) Vi åt tacos, sen till efterrätt blev det kladdkaka, glass med chokladsås, kolasås, maränger m.m. Hade riktigt mysigt och roligt iaf! :)

Lördag- Vaknade, gick upp och fixade lite, sen åkte emelie och anisa hem till emelie, och jag följde med mamma, pappa och fanny till Nyköping för att shoppa lite. Jag hittade iaf en jeansklänning, shorts, hårspray, deoderant och så köpte jag comviq kompis. Sen åkte jag hem och åt, duschade, sen begav jag mig hem till Emelie! Där hade vi de roligt också! :) Sov kvar där!

Söndag- Åkte hem från Emelie, bakade 2 kladdkakor (Order från mamma, haha nejrå) för att pappa fyller år idag! :) O nu ska jag skala potatis, det blir porterstek och hasselbackspotatis sen! :) Mumma!

Kanske skriver här mer sen! :)

Nu får ni lite bilder!









Tog inte så mycket bilder!
Finns mer på bellas blogg!:)

www.lillabella.devote.se

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback