Gör mig frisk!

Mår fortfarande inge bra.. :( Svettas typ hela tiden, känns som jag har feber, fast jag inte har det, är fortfarande lite förkyld.. MEN jag ska vell inte klaga, finns ju dom som har det värre.
Måste nog försöka pallra mig till skolan imorn iaf, har en redovisning som måste göras.. vi kan inte skjuta på den nå mer.

På kvällen blir det i alla fall att åka till skolan och kolla på 8-9.ornas musikal/show! Så det ser jag fram emot!:)
På lördag ska vi ha kalas.
På Söndag fyller min syster år.
På måndag fyller jag år! :D
Såå helgen blir rätt fullpackad! ;P

Nu ska jag nog gå och ta någonting att äta!
Sen försöka gå o lägga mig rätt skapligt.. men vet inte om det kommer gå så bra, inte o somna i alla fall.
Råkade somna förut i sängen o sov i ungefär 1 timme.
Jag ber till gud att jag kan somna rätt fort iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback