Just move on!

Kvällen igår var sjukt nice!
Åkte hem idag runt 3.. hade kollat fel på bussen, så jag fick leka med Bella i Flen en stund tills min buss kom! ;P

Fattar bara inte varför en person ska göra det värre än vad det redan är..
Det enda jag ska rikta in mig på nu e faktiskt att glömma dig.. o då menar
jag verkligen glömma dig! Orkar inte ens ha kontakt med dig.. eller henne.
Ni kan bara dra helt enkelt! :)

Anyway! Imorn fyller mamma år. Har inte hunnit köpa någonting till henne än.. känner mig förjädra dålig! :(
Men får försöka ordna det på något sätt! Så imorn ska vi fira henne o fika och så, så storebror och hans tjej kommer.

Nästa helg blir det storfirande för mamma, pappa, cindy & mig. Alla vi fyller i maj!
Mamma - 8 Maj
Cindy - 15 Maj
Jag - 16 Maj
Pappa - 22 Maj

Så den 14.de maj kommer en liten del av släkten hit! Det blir nog trevligt!

Hoppas på att min förkylning blir bättre snart. Är jätte snorig o hes.
Nu blir det ut och hoppa studsmatta med lillesyster!


Första doppet för i år! 2/5-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback