Lyckad Fredag!

Mina små babes hade fixat en överraskning till mig igår, dom hade bakat tårta! Sötnosar! (En liten sen födelsedagspresent kan man säga). Sen fick jag 2 paket av Melissa!
2 nagellack i väldigt snygga färger! Sen ett "sminkkit" :) Tack gummsan! :)
Sen på kvällen hade vi väldigt trevligt! :) Tack alla!

Idag åkte jag hem från Melissa, pappa plockade upp mig i Flen, sen gick vi till Ica och handlade.
Käkade middag, tacos! Mumma!
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, ska vell gå och duscha snart och sen kolla på tv! :)

Imorn är det ju mors-dag, men mamma ska åka med Fanny på klassresa till Kökar, så hon fick sina presenter idag istället! :) Glad vart hon i alla fall.


sminket jag fick av Melissa


nagellacket jag fick av henne


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback