Onsdag

Vaknade imorse utav att larmet på mobilen ringde.. hade stans huvudvärk! Så beslutade mig för att stanna hemma, gick ändå bara till klockan 1 idag.
Vad har jag gjort idag då? Jooni, jag somnade om efter jag hade stängt av alarmet, vaknade igen runt 11, gick upp och gjorde frukost och satte mig sedan vid tv.en och kollade på top model!
Sen tog jag fram matten och gjorde klart "testerna" som skulle vart inne idag, men lämnar dom imorgon istället!
Så nu är dom klara.
Nu hade jag tänkt att gå ut och sola med min lillesyster! Gick ut förut för att jag skulle fråga pappa om hjälp med ett tal i matten, och det var ju stekhett ute!
Så nu ska jag försöka gå ut o få lite färg!

Ni får ha det så bra sålänge!

Hejsvej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback