Skön Söndag!

Vaknade imorse vid ca 9.30, gick på toaletten, tog med mig en tidning tillbaka till sängen, låg och läste den. Sen försökte jag somnade om, sov till 11.30 då pappa kom in och frågade om jag inte skulle gå upp. Jag svarade "jaa, snart", somnade sedan om och vaknade inte förens 14.30. Hehe, aldrig sovit så länge förut, även fast jag vaknade 2 gånger, allt som allt. Har legat och degat i soffan hela dagen. Har kollat på "Off the map" (världens bästa serie!) sen har jag kollat på "Greys anatomy", "Cougar town", och sen en liten snutt på en film som gick på tven.
Pappa gjorde pizza till middag, mums! Åt inte upp hela, åt typ en 1/4 av min pizza, så blir nog att ta en bit ikväll! Hehe.

Går bara 2 dagar i skolan den här veckan! Så himla skööönt! :D Ledig Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag OCH Måndag! Sen 1 vecka kvar i skolan! Sen sommarlov?! Herregud vad det här året har gått fort!
Skönt ska de blir med sommarlov också! Fast har typ bara sommarlov någon vecka. Sen blir det att sommarjobba 3 veckor! :) Har fått jobb på dagiset här där jag bor! Så det ska bli kul! :D

Nu blir det duschen, sen chilledilla framför tven!:)


Juste! Ska försöka färga håret brunt någon dag i veckan också! :)




Min naturliga hårfärg (haha, gick typ i 6an/7an på den där bilden)


Min hårfärg som jag har nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback