Måndag= Dag 1

Hej o hå!
Hade första dagen på min praktik idag! :) Det gick riktigt bra tycker jag, men allt är ju så nytt också.. nya människor, man ska lära sig vart allting ligger, vara trevligt mot allt o alla (vilket jag har väldigt lätt för), men det kommer nog bli riktigt bra/roligt när jag väl har lärt mig allting! :)
Jag har en riktigt bra handledare i alla fall! :)

Börjar kl 09.45 imorgon, min buss kommer in runt 8, så jag går till syster så länge! :)
Efter praktiken blir det att åka med henne och hämta ut mina o Bellas biobiljetter, sen sover jag kvar där, det blir enklast så! Annars blir det bara att åka hem efter vi hämtat biljetterna, äta middag, duscha, sova och sen åka till praktiken igen, så att så äre! :)

Nu ska jag ta och försöka få min skönhetssömn! :)
Godnatt på er! Sov gott!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback