Håltimme..

Har precis haft psykosocialt arbete. Fick sluta lite tidigare. Så nu börjar jag inte förens runt 11..
Då har jag samhällskunskap. Sen lunsch o sen har jag 3 timmars handel. De e de som e jobbigt med torsdagar, eftermiddagen.. Man har ingen ork att engagera sig när man sitter ner i 3 timmar, visst vi brukar få ta en paus när vi känner för det, men det hjälper ju inte så mycket.

Imorn är det iaf Fredag. När skolandan är slut så åker jag till Nyköping, till min syster och sover där! Tacos o idol blir det! Mysigt!!
På Lördagen vet jag faktiskt inte vad som händer.. Får se vad jag hittar på.

Söndagen blir det nog plugg.. -.-
Ååh.. har ingen aning om vad ja o Emelie ska hitta på nu.. inte så kul o sitte vid datan i över 1 timme.. speciellt inte när de inte är några inne på fb, msn eller så!
Får se vad vi kommer på!

Skriver när jag kommer hem! :)

Puss

syster och jag i vintras ;) Bjuder på bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback