Älska mig!

Har nyss kollat på filmen "Älska mig! Det är nog den sorgligaste filmen jag sätt på väldigt väldigt länge..
Den handlar om mobbning. Folk som ser mobbning, men inte vågar stoppa de.. Det kan till o med gå så långt att man vill ta livet av sig.. Och det är ju fan hemskt! Ingen ska behöva bli behandlad sådär!
Om jag såg någon bli mobbad o nerkränkt. Jag skulle inte tveka en sekund på att gå fram o stoppa de, även fast jag kanske skulle ligga risit till. Våga säg ifrån! För mobbning är fel, det är de verkligen! Ett litet leende till en person, från en person man till o med inte känner, kan rädda en persons dag! Våga le mot världen!!

Mobbning är så himla fel.. jag blir ledsen bara jag tänker på de.. Har aldrig riktigt tänkt att det kan gå sådär långt.. Alla borde se den där filmen! Man inser verkligen hur vissa människor har det, jag tror man ser livet på ett annat sätt när man fattar hur det kan bli i slutändan. Från o med nu så kommer nog jag iaf se livet annorlunda.

Jag skulle verkligen inte bara kunna stå o titta på om jag ser någon bli mobbad o se hur dåligt behandlad den personen blir. Åhh.. det är så himla fel!!

Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback