Var kommer alla läsare ifrån?! :o

Okeej.. Har märkt nu på sista tiden att de bara är fler o fler som läser mina små vardagliga texter här! Vilka e ni alla? :) Inte för att jag tror att någon kommer våga kommentera.. men iaf! :o Roligt att fler hittat hit iaf! :) Egentligen är jag inte så insatt i HUR många som läser min blogg.. Jag ser mest de här som min dagbok med öppet lås. Jag skriver av mig här, mina känslor, mina tankar och hur mina dagar varit!

Anyway.. Sitter o diggar lite musik just nu.. Saknar en viss person SÅHÄÄÄÄÄÄR mycket.. jobbigt är va de är.. Menmen.. finns inte så mkt o göra åt den saken just nu! :)

Snart börjar skolan.. usch vill inte ens tänka på de.. nej nu tänker vi på någonting annat..!

Nu bjuder jag på lite låtar som jag tycker är bra! :) Både lite covers och original låtar! :)

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aaaa de får duga för den här gången!! :)
 
pusss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååh Maroon 5 e bääst! Och jag läser din blogg iallafall haha! :-D Kram!

Svar: Hihi jaa dom e brabrabra! :D Heheh, right back at yaaa! :) Kram!!
Daisy

2012-08-17 @ 11:00:40
URL: http://www.pastmodernfuture.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback