Aldrig haft så ont i hela mitt liv..!

Skulle gå o lägga mig igårkväll, kände att jag hade lite växtverk i bägge benen, men eftersom de alltid brukar gå över fort så struntade jag i att ta en alvedon. Efter en stund somnar jag, vaknar igen kl 03.30 av att jag har så sjukt jävla ont i knäna.. Kändes som om någon försökte dra isär knäna på mig, har seriöst aldrig haft så ont i hela mitt liv! Jag låg kvar en stund i sängen och tänkte att de bara var något som gjorde ont ett litet tag o att de sen skulle släppa.. Men när jag legat där i kanske 5 min så var jag tvungen att gå upp o ta en alvedon. Gick o lade mig igen, och väntade och väntade på att alvedonen skulle börja värka, för det gick verkligen inte att somna.. Efter ungefär 30-45 min så kunde jag tillslut somna.. Var galet trött imorse.. Hädanefter så kommer jag ta en alvedon även om jag bara har lite växtverk. Tänker verkligen inte vara med om dedär igen..! NEVER AGAIN!

Annars har min dag vart bra! Förutom att ja glömde naturkunskapsboken i skåpet, o ja som va så säker på att ja hade tagit hem den innan lovet.. Känner att ja kommer få väääldigt bra resultat på provet på Fredag.. -.-


Bjuder på en bild på mig och min syster ifrån julafton.

Kommentarer
Postat av: alice ♥

Jag tror att det kommer att gå superbra för dig ändå! :)

2012-02-29 @ 18:36:35
URL: http://vida.blogg.se/
Postat av: Daisy

Åh, tack Alice! Hoppas de! :)

2012-02-29 @ 21:36:40
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback