DET KLIAR!!

De kliar som faasen på benen, anledningen är för att jag är torr, som man ofta blir på vintern.. O nu tänker ni, " men varför smörjer hon inte bara in benen med bodylotion?" Men de har jag redan gjort.. och det hjälper inte.. :( Blir snart galen..

Hade bara en lektion idag, slutade halv 11.. Men jag kom ändå inte hem förens 4. Jag var tvungen o gå till min mattelärare o få lite hjälp med några uppgifter ja inte fattade.. har ju prov imorn. Hoppas verkligen det går bra. Känner att jag kan det mesta i alla fall.. Men det går alltid SKIT dåligt för mig på prov, känns som om jag glömmer allt jag kan.. -.- Hoppas det går bra imorn iaf!

Ska vell gå o sova snart, behöver ha lite sömn känner jag!

Ha en bra kväll! :)

KRAMAR


Bjuder på en mörk och osminkad bild såhär på kvällskvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback