Last friday night.. nananaaa

Har precis duschat och nu sitter jag här med ett glas coca-cola och lite chirre dirre!
Kenny, Therese och Anton är här! Har ju inte berättat.. Fick en liten brorsson förra fredagen! Så nu är han en vecka gammal! Så söt! Höll han för första gången idag, satt nog runt en timme med honom i famnen, så fin! Känns så avkopplande att bara sitta och kolla på honom!

Jag vill också ha barn! :(

Imorn är det jobb som står på schemat! OCH på söndag! Inget ledigt här inte! Heja Heja!
Jag och Emelie gick runt o sålde polkagrisar här i Bettnish förut också! Samlar in till studiebesöket vi ska göra i Tyskland! Har bara 4 kvar nu! Så kom o köp!! ;)

Ska nog gå o sova snart, så jag orkar upp imorn!
Sov så gott och kram på er!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback