Surt..

Känns rätt surt att vissa personer kan bli så sura på en för att man är sjuk och inte kan göra det man har bestämt.. Men ursäkta mig, jag kan inte rå för att jag är sjuk!? Men sure.. Om du vill bli smittad och må dåligt så varsegod! Jag kan vell komma och smitta dig då! Åh.. blir så jävla sur... Och man kan inte försöka bry sig lite ens och visa att man bryr sig genom att fråga hur det är, om man känner sig bättre till exempel.. Nej.. för allting handlar ju om dig och du har inte tid o bry dig för du har fullt upp med att vara sur på mig för att jag är sjuk!

orkar inte med sånna människor!

Nu ska jag gå och fixa lite päronsaft till mig och lillebror och fortsätta kolla på "Glee" på datan medans han spelar! Han uppskattar en iaf! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback