TIRED OF SCHOOL - KILL ME THANK YOU..

Kan nog inte riktigt beskriva hur sjukt jävla skoltrött jag är.. Orkar inte göra nånting.. Gör uppgifterna o så i skolan, men de jag har kvar o göra, gör jag inte.. Orkar verkligen inte sätta mig o plugga när jag kommer hem från skolan, då man redan har pluggat hela dagen typ.. Fan säger jag bara..
Känns som om den här skoltröttheten kom som med en vindpust. Kändes inte såhär jobbigt för några dagar sen..
Och inte nog med de.. svenska läraren sa idag att hon kommer sätta ett IG på mig, BARA för att jag inte lämnat in rapporten.. men grejen e ju att jag inte vet vad mer jag ska skriva.. plus att jag inte hittar så mkt fakta om mitt ämne jag har.. skitlärare.. Orkar inte bry mig heller.. Får ingen motivation alls..

Har fan lust o sova bort den här tiden som e kvar utav skolan..!
Helvetes jävla skit anus..

Förlåt, men e verkligen inte på humör just nu..

seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback