Tired..

Har inte vart såhär trött på länge.. känns som om ja kan somna om ja bara stänger ögonen lite.

Dagen började med att jag vaknade runt kvart över 9, men gick inte runt förens närmare 10. Gick upp o sminkade mig, satte upp håret i en hästsvans, orkade inte fixa de så gjorde de lite enkelt för mig :) Gick o satte mig o åt frukost med pappsen, sen åkte vi mot Nyköping, med mig som shcaufför (stavning..), det gick faktiskt förvånansvärt bra. Körde för första gången i en rondell.. Haha. O ja som var så rädd för de (a) Men de gick bra.
Började jobba kl 12. Dagen gick förvånansvärt fort. Skönt. Efter jobbet fick ja sitta på bt o vänta i en timme på bussen ungefär. Ibland ÄLSKAR ja verkligen att bo på landet, och att bussarna går SÅ ofta..

Duschade för en stund sen, kl 8 blir det mys framför tven med mammsing, pappa åker o jobbar då, så ja tänkte att någon måste ju ta hans plats. Hehe.. Vi ska poppa lite popcorn iaf, sen ska ja faktiskt ta ett glas coca-cola. Det sista för helgen, sen får ja vänta HELA 5 dagar innan ja får dricka de igen. Försöker lära mig att inte dricka i veckorna, o de går faktiskt bra :)

Nu ska ja chilledilla lite.
Vi hörs!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback