I HATE SCHOOL!

Åååh.. är riktigt irriterad just nu.. Fick ett sms av min engelska lärare när jag satt på bussen, o hon e tydligen sjuk.. Så nu börjar vi inte förens kl 1.. om cirkus 5 timmar.. VAD SKA VI GÖRA TILLS DESS LIXOM?
Fick en uppgift utav henne att läsa våran bok vi har valt, o ta ut 15 ord och översätta, men den jävla boken ligger ju hemma, för att HON sa att vi inte behövde ta med den på måndag, alltså idag.. ÅH, de e sånna här dagar man verkligen HATAR skolan o deras jäkla planering.. Hade kunnat vart hemma o sovit nu.. -.-
Tur att jag har min fina vän bredvid mig, behöver iaf inte sitta själv tills vi börjar!

Ae, dags o sluta klaga, de hade ju kunnat vart värre, typ som att de e snö ute och JÄTTE kallt.. Fast vänta.. DET ÄRE JU! Ge mig sommar! :(






PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnosen! :) <3

2012-01-30 @ 08:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback