Miss your love

Har förälskat mig i den här låten!

http://www.youtube.com/watch?v=8QiZM8-Ta8s

Haha, har fortfarande inte lärt mig hur man får in klippet på bloggen, så ni får nöja er med detta!

Dagen har vart helt okej, hade sovmorgon till kl 10.10. Hade 50 minuters mattelektion, sen hål timme från kl 11 - 14 Sköööönt! Jag o Emelie gick upp på stan o lämnade min väska på lagning, dragkedjan har vart sönder ett bra tag nu, efter det så gick vi till badhuset och simmade och bubblade lite. Skönt skönt! Sen kl 2 hade vi engelska i cirkus 1 timme.. Tråkigaste lektionen på länge.. Läraren frågar massa, ingen svarar.. Aa anledningen till att inte jag svarar är för att ja inte vet svaret?! Annars hade ja inte haft problem med o svara. That´s how it is.

Ska vell gå o duscha snart, sen sova I guess.. men blir ju aldrig som jag tänkt mig.. går ändå aldrig o lägger mig när jag bestämt att ja ska de.. shame on me!

Dampade lite på min data förut, internet knappen cpar.. Får inte igång internet.. Så sitter på våran stationära nu.. Får funka för stunden, den är så inihelvetes seg.. så man får typ krupp.!!

Anyway.. har inget mer o säga. Tack för mig!


En bild från förra årets vinter, hur sjukt?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback