ooooh crap..

Nu blev de såhär igen.. var ju ett tag sen sist, hoppas ni mår bra!
Hur är det med mig? - Joo de e bra, livet leker, typ... Fick nyss VÄRLDENS sug efter kladdkaka, så ja bakade en :) Hade dock ingen kakao hemma så fick ta lite oboy, hehe.. Nackdelen nu är ju att ja inte är sugen på kladdkaka längre, skulle inte slickat av smeten från slickepotten, bara de lilla gjorde att ja mådde illa.. men men kanske blir sugen snart igen!

Det är bara 4 dagar kvar utav lovet, och vad ska jag göra under dom dagarna? I don´t fucking know typ?
Blir vell att ligga i sängen o klaga över att jag inte har ngt att göra.. hehe nejdå riktigt så hade jag inte planerat dagarna, får se vad som händer helt enkelt.

Börjar bli lite trött nu, ska vell gå o sova när kladdkakan e klar osv osv.
Min vän frågade mig för en stund sen om jag var sugen på att åka med utomlands i sommar. HELL YEAH!?
Berättade för pappsen, och han var vell inte lika glad över landet vi (KANSKE) skulle till, Turkiet. Men mitt svar blev, - Meeennee, jag e ju 18 då, så ja bestämmer ju själv ;).
Haha! Fasen så skönt de ska bli o bli 18 BARRE! WOOOHO!

Nu blev jag ju sjukt sugen på o dra utomlands.. ååhh ska fasen dra ngnstans i sommar! Och om inte utomlands så ska jag se till att ha tagit körkortet till sommaren, så dags för mig o pappa och ta oss ut på vägarna igen, var ju sisådär 4 månader sen sist! Hehe.. Fy skäms!

Nej men nu känner jag att jag bara babblar (igen), skärpning, e en aning trött också.. mm sova!

Ni får ha de så bra alla fina, roliga och glada människor!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback