*Övningskör*

Hello my ladies and gentlemen!

Dagen började med att ja vaknade kl 11 cirkus, gick upp o åt frukost, sen tog ja med mig godispåsen och satte mig vid tven där jag satt ett par timmar. När pappa var klar med sin engelska så drog vi iväg o övningskörde lite, går bättre o bättre, vilket är tur. Hehe. När vi kom hem så åt vi lunch, sen blev det mer soffhäng. Sen bestämde jag o Fanny oss för att ta en dusch och sen smetade vi på lite ansiktsmask på ansiktet, så nu är vi lena.

Snart blir det vell en liten lättare middag eftersom lunchen blev rätt så sen.
Är asmegasuper trött.. KUL att de e skola imorn också. K.I.L.L. M.E.! :)

Händer inget roligt alls i veckan, eller jo typ lite. Får lön på Onsdag, woho! Därav min frisörtid på Lördag, annars hade jag icke riktigt haft råd, går ju på en hel del om man vill vara fin.! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback