01.29

Ligger i sängen med datorn i knät, ska snart sova!
Ligger och filurar lite på hur jag ska göra angående Onsdag.. Om jag ska följa med mamma, pappa, lillesyster och lillebror ut till Väddö, mormor och morfars sommarställe, dit kommer också min morbror och hans 2 barn och min brorsa, hans tjej o deras lilla Anton komma! Kommer ju bli väldigt mysigt! Det som drar mig till att stanna hemma är vell i princip 2 personer.. Bästavän och en annan person.
Mamma o dom stannar nog där i max 1 vecka och det är ju egentligen inte så länge, men de e rätt lång tid för att hinna sakna sig bästavän massvis!
Får se hur jag gör, har ju imorgon att fundera också! :)


Det är jobbigt när man inte vet vart man står, hur stigen mellan en själv och en annan ser ut.. Man vill inte fråga, för man är rädd att allt bara blir fel, men man vill ändå fråga och ta reda på hur personen i fråga känner och tänker..
Frågan e bara om jag ska fortsätta gå med de där jobbiga frågetecknet ovanför mitt huvud eller om jag kan börja sudda bort de..?

Ah ni, tankar e jobbiga ibland. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback