GO KVÄLL!

Dagen har sätt ut som så att jag gick upp o käkade frukost, och efter de la jag mig på madrassen i Fannys rum o sträckte lite på mig o ville helst sova lite, hehe. Men efter en stund så gick jag och borstade tänderna och sen damsög jag hela huset, sen torkade jag av bokhyllan o allt som går att torka av ute i mitt rum och sen damsög jag där också :) När städningen var klar så käkade vi lunch, sen la jag mig i soffan o glodde på "112 på liv och död". Muuuucho intressant program! När vi sen hade käkat middag så åkte jag, Fanny och mamma in till Flen och handlade och sen lämnade vi av Fanny hos Emma, hon ska med dom till Dalarna i flera dagar. Efter vi hade lämnat henne där så åkte vi och solade. Har blivit liiite brunare iaf :') Vad ska man göra lixom om inte solen kommit fram ordentligt här i Sweden, Sverige, Suecia!? :)
 
Nu ska jag sova, så vi hörs tomorrrrow! :)
 
Godnatt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback