Tjabba Tjena Hallå!

Har tillbringat denna fina dag i Nyköping med Emelie! Först gick vi på spaning efter en plattång till mig, köpte en från Clas Ohlson! (Y) Efter det så gick vi till Intersport o där hittade jag en bikini, äntliiiigen! Det fick bli en svart den här gången, men allt ja har på mig behöver ju inte vara i färg.. höhö ;)
Efter de så gick vi runt o glodde lite och jag köpte en present till min lillesyster som fyller år den 9 Juli.
Efter de gick vi till mcdonalds o köpte med oss mat och gick till Vallarna (vi köpte med oss jordgubbar också). Var lagom med folk där, och skönt väder också, inte för varmt och inte för kallt, alldeles lagom. Tog bussen hem vid 17.50. Och nu är jag helt trött. Ska göra någonting att käka, tror de blir nudlar, haha. Sen får de bli en dusch och sen kanske en movie på de! :)
 
Bilder kommer nog upp imorgon!
Orkar inte koppla in sladden o mobilen o allt, haha.
 
Ha en bra kväll! :)
 
kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback