Baaackeliback!

Är hemma nu från "sommarjobbet". O FYYYY vad ont i kroppen jag har.. de tär verkligen på en att bära stockar, kubba stockarna och sen klyva dom och efter de packa dom. Hahaha, varken jag eller Bellsing visste hur vi skulle ligga i sängen igår för att få så lite ont som möjligt.. hahah :p Men sammanlagt blev de 11 timmars jobb vilket blev 1100:- var, vilket verkligen var värt jobbet!
 
Nu ska jag och lillesyrran kolla på film!
Sen blir det att sova, och imorgon är de midsommar! :)
 
 
pussssss
 
Bjuder på några bilder från när vi klöv ved.. haha
Ungefär 1/10 del av allt som vi bar! Och de där e bara dom korta stockarna.. haha
 
Bellsing klyver ved! Jooorå, vi tjejer kan också!
 
Veden som vi staplade för fullt! Innan vi började så var de i princip tomt.. :P
 
Osminkad o snygg, jaaarå.. höhö.. Har inte gjort om bilden vid mina ögon eller ngt.. bara ser ut så, kameran e cp ;P
 
Vedkaparen!
 
Nästan en hel vedbo hann vi fylla innan vi skulle åka hem med bussen!
 
Har varit 2 jobbiga men ändå sjukt roliga dagar med jobb! Haha, utan Bellsing hade jag aldrig klarat de! Tack för 2 jätte roliga dagar sötnos! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Hihi tack själv honeey! :D <3

2012-06-21 @ 22:41:26
URL: http://nimipois.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback