Dag 8 - Bild på en tid jag saknar

Dag 1: Din facebook profilbild.
Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.
Dag 4: Vad jag har i min väska.
Dag 5: Dagen outfit
Dag 6: Något jag längtar efter.
Dag 7: 5 fakta om mig.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: En gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: Några bilder från din gamla sommar
Dag 11: Den som betyder allt för mig.
Dag 12: Det här saknar jag.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som betyder kärlek.
Dag 15: En bild som alltid får mig le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon.
Dag 17: Mina drömmar.
Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.
Dag 19: Dina föräldrar.
Dag 20: Mina bästavänner.
Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 22: Favorit klädesplagg.
Dag 23: Din fritid.
Dag 24: Mina rädslor.
Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.
Dag 26: Min kärlek




En tid jag saknar var när vi gick i 1.an. Vi 3 var som systrar, vi gjorde allting tillsammans!
Nu är vi inte lika tajta längre, men de händer att vi hittar på något tillsammans nån gång ibland.
Tur att jag har min ena syster kvar i alla fall, Emelie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback