Ge.. mig.. sommar..looooov -.-

Sitter o pluggar o försöker få klart en uppgift i engelskan.. men vet inte riktigt hur mkt man ska skriva.. har inte skrivit alls mycket.. o dedär ska ja stå o läsa i 5 minuter inför klassen.. fuck off heller.. de lär varken ta 5 minuter eller gå bra att läsa inför klassen.. Usch.. hatar att redovisa.. Är så himla tråkiga saker vi får som uppgifter också, så man VILL lixom inte göra dom..

Aja.. Ska vell gå o duscha snart, o sen gå o lägga mig eller ngt..
Hoppas morgondagen blir bättre :)

Godnatt alla fina!


Bjussar på en cambild! De får duga!


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej! Jag och Louise "redovisade" den där uppgiften idag. För visso var det bara vi där men vi behövde inte göra som en riktig redovisning, utan vi satt bara vid bordet, läste från pappret och visade några bilder. Jag hade skrivit ca sex rader var, om varje grej och det verkade okej för Mia, så du behöver nog inte göra värsta grejen. Kram :)

2012-06-04 @ 22:05:25
URL: http://pastmodernfuture.devote.se
Postat av: Daisy

Ahaa, då kan jag andas ut lite då! Har inte skrivit alls mkt.. haha :P

Men tack för informationen! :D Kram

2012-06-05 @ 13:42:45
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback