IRON HORSE MED BELLSING!

Tillbringade dagen med Bellsing i Nyköping på motorcykel-utställning, det var lite segt, men trevligt :)
Vi käkade vildsvinskebab till lunch, GUUUD så gott de e! Ni som inte har prövat de, gör de genast! ;)
Mucho godare än vanlig kebab!
 
Ska snart ut och övningsköra med pappa, får se hur de går, har typ inte övningskört på minst 5 veckor, känns som om ja måste börja om från början igen varje gång ja sätter mig bakom ratten bara för att de tar så lång tid mellan varje gång.. men de beror mkt på mig också, att ja inte orkar ut o övningsköra.. men nu i sommar SKA jag verkligen komma igång!!
 
Slänger upp lite bilder från idag
 
 
 
vildsvinskebaben! Mhhhm!
 
Bytte om till skönare o tunnare kläder när jag kom hem för att bege mig ut i solen!
 
 
Låg o solade på magen.. ÄVEN fast ja sa att ja bara ska sola på ryggen.. men vände mig efter ett tag.. haha
 
 
 
Dom bilderna får duga för idag, ska lägga upp lite badbilder sen också! :)
 
Ha en bra kväääälll! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback