Lördag!

Bellsing åkte hem för cirkus 1,5 h sen! När hon hade hoppat på bussen så gick jag en promenad! Massa med skönt!
Tack för igår och idag Bella, det får vi göra om! :)
Vi låg i sängen o pratade om allt mellan himmel och jord i ungefär 1,5-2 timmar och jag kan säga er att den där tjejen är väldigt underbar! Hon lyssnar verkligen när man pratar med henne, vilket jag tycker är så himla skönt! Då känner man verkligen att personen bryr sig om en och vill veta vad man tänker på osv. Tack Bella för att du finns! I love you!

Håller på att fixa lite mat nu, blir enkelt, pommes och köttbullar, det är bara jag, Fanny och hennes kompis här. Jag har skärt iordning gurka och paprika till mig så att de täcker halva tallriken! MUMS! Vi hade ingen sallad hemma.. :'(

Anyway,, ikväll lägger jag nog ut lite bilder från min och mammas promenad igår! Bilderna mamam fick på mina försöka att hoppa i luften och få de på bild.. de är inte lätt kan jag säga när man har en mamma som inte e SÅ haj på mobiler.. hahah ;)

Hörs sen! :)

Puuuussss

Kommentarer
Postat av: Bella

Awww! Det får vi verkligen göra om! Var kul att bara prata, vi behövde ingen film för tiden gick fort iaf och vi hade mycket att prata om. Klart att jag lyssnar! Finns alltid, det vet duu! Love youu! <3

Svar: DU ÄR VÄRLDSBÄST! <3
Daisy

2012-06-16 @ 19:33:28
URL: http://nimipois.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback