Rekryteringsmyndigheterna

Shit.. haha svårt ord! o.O

Fick hem ett brev idag från Rekryteringsmyndigheterna om att jag inte hade svarat på frågorna dom skickade sist.. Så jag och pappa satte oss vid datan och besvarade alla frågorna.. Usch o Fy.. jag vill inte göra lumpen. Visst, de kanske skulle vara en livsupplevelse, men det är nog ingenting som skulle vara för mig.

Ska gå och lägga mig nu, ska upp vid 6 imorn bara för att jag är en sån snäll storesyster och fixa min lillesysters hår och sminka henne lite till hennes skolavslutning. Sen ska jag äta frukost med mammsen och sen ska hon och jag ut på en morgonpromenad! :)

Blir nog att färga håret imorgon också! :)
Juste, glömt och berätta.. gjorde världens "kap" för några dagar sen, tror de var i Tisdags, men iaf! :) Dom hade utförsäljning på Coop på hårfärg o lite hårprodukter, det var de märket på hårfärg som jag alltid köper, fans inte den färgen jag brukar köra på, den här va lite mörkare.. men ja vill ju ha liiite mörkare så :') 39:- / st kostade dom, så jag köpte 2 st. eftersom de går åt 2 flaskor till mitt hår, och sen köpte jag en slags spray till håret som är bra att ha innan man plattar de och fixar. Den kostade 15:-. Luktar magnefiiiikt! :) Så 2 hårfärgsförpackningar och sprayen för cirkus 95 spänn var fan taget! :o Om de inte hade vart "rea" så hade de säkert gått på runt 300:-.

Nejjni, nu ska jag gå och sussa!! :)

Godnatt och sov gott! :)
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback