TISDAg tisdag tisdag...

Sitter i skolan och ska ha psykosicalt om en stund, börjar halv 9.
Igår efter skolan så blev det att åka till Ikea med familjen, skulle köpa en madrass till min säng. Äääääntligen kan jag flytta ut till stugan igen.. Bodde ju där ute i höstas, men sen när jag hade praktik så "flyttade" jag in igen, och där har jag stannat tills nu... i vintras så fick Sebbe (min lillebror) min säng som jag hade ute i stugan, så jag har i princip sovit på 2 madrasser inne i Fannys gamla rum ett bra tag nu, men jag ska inte klaga, för det var faktiskt sköna madrasser, så jag har sovit som en stock iaf! Men ska bli skönt att kunna sova i en riktig säng nu och äntligen få göra i ordning rummet så som jag vill ha de! :)
Kommer kännas riktigt ensamt att sova där ute, men ändå skönt att få ha ett eget rum där man får vara ifred, glo på film, sitta vid datan, ha filmkväll! :)

Så idag så ska jag och Emelie inviga min säng! :D Som vi bestämde för ett bra tag sen ;P Myspys!
Blir nog att glo film hela kvällen! :)

Imorn är det sista "riktiga" skoldagen innan vi får sommarlov också, sköööönt!
På torsdag är det bara en lektion sen mentorstid och fika med klassen och sen avslut i aulan!
Kan säga att det här sommarlov ska bli riktigt skönt! Skööönt med ledighet!!

Nu ska jag ner och fixa en grej i receptionen! :)

Vi hörs!! :)

Hejsvej! :)


Bjuder på en bild som jag tog precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback