Why can´t you just be you..?

Vaknade runt 10.10 och gick in till huset och gjorde iordning lite frukost. Satte mig framför tv.n och åt den och nu har jag fastnat här i soffan (a´) Heheh. Ska vell gå o borsta tänderna, sen ska jag ut och lägga mig och sola! Hoppas solen stannar hela dagen! Hörde att de skulle regna imorgon :/ Hoppas vädergudarna har fel!
 
Imorn får jag äntligen träffa min Bellsing igen!! Även fast vi sågs i förrgår så saknar jag henne redan, min lilla pluttis :D
 
Ha en bra dag! :)
 
Pusss
 
Bjuder på en ful cambild jag precis tog, hahah. Måste ju fylla upp bloggen med någon bild ibland, annars bli de ju så tråkigt att läsa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bellsing

Awww, söt duu ärrr, saknar diig med! (a) :D <3

Svar: hihh tur att vi syns imorn ^^ <3
Daisy

2012-06-29 @ 12:15:31
URL: http://nimipois.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback