YOOOO

Har inte bloggat på ett tag såg jag, hehehehe..
I måndags så åkte jag och Bellsing in till stan i Nyköping och gick på stan, fick med mig lite saker hem.
 
trosor
 
limegrön tröja (syns inte på bilden men inrl så är den skrikgrön)
 
Tröja ( syns inte heller på bilden men inrl så är den skrikgul)
 
Blå-lila nagerlack
 
Vi var och käkade på Kebab Center också och där fick jag en liten speciell pizza :')
 
Hihi, den var ju rätt söt :')
 
I Tisdags så gick jag upp kl 6 för att ta bussen som gick runt 7 till Flen, därefter satt jag och väntade på bussen till malmköping i ungefär 50 min, när jag sedan var framme i malmköping så väntade jag cirkus 5 min på Eskilstuna bussen, o där på satt Bellsing. Vi åkte in till Eskilstuna, och där bytte vi sedan buss till Tuna Park, där vi skulle shoppa lite mer :) Vi kom dit runt tjugo i 10 o dom öppnade 10. Vi åkte tillbaka till stan runt halv 1.
Vi gick runt på stan i centrum en stund o gick sen o käkade, efter de när klockan var runt 3 så tog vi bussen till Helene (min syster) där vi skulle sova, vi satt o pratade lite, o sen gick vi till ICA och köpte lite bröd o gräddfil o sånt man har till tacos, när vi kom tillbaka så började vi göra i ordning maten och o efter maten så gick ja o Bella en promenad på cirkus 5 km, fyfasen vad lerigt det var, hahah tyckte synd om Bella och hennes skor.. blev helt leriga.. Hahah..
 
Idag gick vi en stund på stan igen, sen tog vi bussen hem vid 2. När jag kom hem så gjorde jag inte så mkt. Jag och Fanny började laga mat och efter maten gick vi en promenad och sen tvättade ja bort sminket o gick o tog mitt första dopp i poolen, var skönt! :) Sen gick jag in o duschade och fixade sen lite te, och nu sitter jag här! :)
 
Jaahni, de var mina 3 dagar :)
Slänger upp lite bilder från vad jag köpte igår och idag i Eskilstuna också :)
 
parfym
 
klänning
 
vita tygskor
 
mörkblå tygskor
 
Köpte 2 bhar också, men dom glömde ja ta kort på, inte så intressant o se ändå kanske.. haha.
 
Ha en bra kväll alla fina! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bellsing

SV: haha, inte okej att skaffa hörappart nu, jag är inte ens 18! ;o :'( Klart jag är stark, du vågar bara inte erkänna det så pizzan blev en ursäkt.. ;) Hihi, pusselipuss på dig finfina vän! :) <3

2012-06-27 @ 21:50:54
URL: http://nimipois.webblogg.se/
Postat av: alice ♥

sv; tack så mycket sötnos! :D

2012-06-28 @ 15:22:36
URL: http://www.helado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback