Back on track!

Hej igen!

(Det här inlägget tillbringar jag dig Bellish, baaara för att du tjatat att jag ska skriva.. hehe)

Försvann ett tag under ytan, ,men nu tror jag nog att jag kommit upp igen.
Har ingen aning om vad jag ska skriva på min lilla blogg, eller vad ni som läser ens vill läsa? :)
Därför de vart lite dött..
Give me examples of something you want to know!!

Började skriva CV idag och har kanske skickat in på 5-6 olika ställen idag, bara o hoppas på de bästa! Svårt o veta vart man vill sommarjobba tycker jag.. vet ju inte ens vad jag tycker är kul... haha "typ".

Ska vell hoppa in i duschen snart o sen ska ja nog lägga mig i sängen, är grymt trött nu för tiden! Inte okej inte okej..

Juuste.. har ju färgat håret sen sist, så slänger upp en bild på hur de blev :)

KRAAAM


Innan


Efter

Kommentarer
Postat av: Bellish

Woohoooo, äntligen :D Mitt tjat lönade sig i alla fall (a) Nya hårfärgen är awesommee, snyyggo.<3

2012-03-27 @ 19:12:32
URL: http://nimipois.webblogg.se/
Postat av: Daisy

Hehehe jaa ;)) Ååh tack Bellish! Glad jag blir! :) Sweeetie! <3

2012-03-27 @ 19:36:39
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback