God kväll.

Antar att den här bloggen är som min osynlige bästa vän.. Någon som "lyssnar" och som jag kan skriva av mig hos när ingen vän är vaken. Alltid när natten närmar sig så får jag alltid såna tankeställare.. vilket kan vara jobbigt ibland, men som ibland också kan vara nyttiga.. Man tänker tillbaka på saker man valde, varför man valde så, om det blev bättre utav att man valde den ena vägen istället för den andra..? Jag tror verkligen på "ordspråket" : "Man lär sig utav sina misstag". För det gör man verkligen, i alla fall jag. 
Jag var tvungen att välja en väg när det kom till mina känslor, men ibland tror jag att jag valde fel väg, att jag tog den närmaste vägen bara för att "komma någonstans". Men ibland måste man nog gå emot magkänslan.. prova på att ta den vägen som gör att man tvivlar lite, men som är som en slags utmaning för att se vad man klarar av. Hoppas ni förstår vad jag menar..

Kan nog bara säga en sak, och det är att jag saknar dig, oss, det vi hade.
Och jag förstörde de.

Vill bara ge er ett råd.
Håll hårt i de ni har kärt, fundera innan ni gör något val, tänk på vad ni går miste om..
Man förstår inte vad man har förlorat förens man har förlorat de..

Jag trodde jag hade kommit över dig, men antar att det inte är så enkelt som det låter.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Bella

I know the feeling. Jag har tankeställare varje kväll, om allt. Hatar det men som du sa det kanske är bra, ibland beror på vad det är. Jag finns alltid oavsett om det är natt eller dag eller vilken tid det är på dygnet. Finns alltid för dig! <3

2012-03-31 @ 19:52:04
URL: http://nimipois.webblogg.se/
Postat av: Daisy

Åh Bella.. I love you! <3

2012-04-01 @ 11:58:29
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback